Saturday, September 3, 2016

Kongen og jeg (1956) Play Movie

Download Movie Kongen og jeg in High Definition Quality. Download Full Kongen og jeg in Top Video Format. Full Streaming Kongen og jeg in HD Quality. Watch Streaming Kongen og jeg in High Definition Format. Watch Full Movie Kongen og jeg in Best Video Format.


You can understand an extensive beskrivelse af Kongen og jeg nedenfor:
  • Original titel : The King and I
  • Film titel : Kongen og jeg
  • År for film : 1956
  • Genrer af film : Drama, Musik, Romantik,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1956-06-29
  • Virksomheder af film : Twentieth Century Fox Film Corporation,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English, ภาษาไทย,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7.3
  • Youtube ID film : HvbZNxZFn-g
  • Oversættelse af film : IT,EN,SV,EL,PT,ZH,HE,PT,ES,FR,DE,DA,KO,TR,
  • Aktører film :Charles Irwin (Capt. Orton (uncredited)), Rita Moreno (Tuptim), Patrick Adiarte (Prince Chulalongkorn), Terry Saunders (Lady Thiang), Alan Mowbray (Sir John Hay), Martin Benson (Kralahome), Geoffrey Toone (Sir Edward Ramsay), Deborah Kerr (Anna Leonowens), Carlos Rivas (Lun Tha), Rex Thompson (Louis Leonowens), Yul Brynner (King Mongkut of Siam)

0049408

Kongen og jeg is the right film provided by Twentieth Century Fox Film Corporation, who have a beskrivelse af filmen er "I midten af 1869'erne ankommer den unge enke, Anna Leonowens til Siam, hvor hun skal lære kongens mange børn om den moderne verden i vesten. I starten kolliderer hendes selvstændige og stædige væsen med kongens egenrådige og gammeldags omgangsform, men som tiden går, lærer de to ikke alene at forstå. men også at respektere hinanden.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste quality of sound and greatest bedste skuespillere.

May it be første find about denne film er jeg ikke helt sikker in the event i like the idé or possibly not. Efter at have set det I seem to to share we really like. I extremely recommend denne film for those that that the genre Drama, Musik, Romantik, . Posssible ur det for free simply by klikke submit og tilmeld, are able ur various nyeste filmtitler for no cost.

... Play Streaming Kongen og jeg in Best Look Video Format 720p ....




Art Direction : John DeCuir, Director of Photography : Leon Shamroy, Art Direction : Lyle R. Wheeler, Original Music Composer : Richard Rodgers, Makeup Artist : Ben Nye, Assistant Director : Eli Dunn, Costume Design : Irene Sharaff, Screenplay : Ernest Lehman, Executive Producer : Darryl F. Zanuck, Hairstylist : Helen Turpin, Set Decoration : Walter M. Scott, Producer : Charles Brackett, Director : Walter Lang, Editor : Robert L. Simpson, Set Decoration : Paul S. Fox, Novel : Margaret Landon, Musical : Oscar Hammerstein II
Selvfølgelig, nu du kan se film forbundet med Kongen og jeg 100% længde og tilegne den link til dette video Kongen og jeg in High Quality.


Tags: temple, prime minister, letter, bangkok, palace, widow, musical, buddha, siamese twins, polygamy, misunderstanding, single mother, tutor, chopsticks, uncle tom's cabin, chakri dynasty, school teacher, based on stage musical, barge, inter cultural, sailing ship, pagoda, consort, dowry, malaria,

No comments:

Post a Comment